Ibland så fungerar inte saker och ting som du och vi vill. Det kan i huvudsak bero på två olika saker:
Fel på produkten eller fel på användaren!
När detta händer skall du ta en kontakt med oss för att vi skall kunna avgöra om det är det ena eller det andra.
Det gör du antingen på mail till: [email protected]
eller ring oss på:
0300-66 00 15
0300-66 00 95
Om det är fel på produkten så får du normalt ett returnummer, och beroende på åldern på produkten, eventuellt en utbytesenhet.
Vi kommer i kontakten med er, genom en mängd olika frågor, att utesluta att det är fel på assisterande produkter såsom kablar och kontakter etc etc. Vi gör detta ganska ingående då det är både tidsödande och dyrt att skicka varor fram och tillbaka helt i onödan. För både er och oss!
Andra nummer som kan vara bra att ha:
Boxer Kundtjänst:
Tfn: 0771-21 10 00
Vardagar kl. 8.00-22.00
Helger kl. 10.00-18.00
Sagem support
Tfn: 0300-660015
Detta numret är egentligen till oss, men vi kan svara på de flesta luriga frågorna angående deras boxar.
Är det exempelvis ett tillbehör som har gått sönder så har vi nästan allt i lager som vi kan skicka samma dag.
Humax Kundtjänst
Tfn: 0571-749420
Klarnas Kundtjänst
Tfn: 08–120 120 10
Viasat Kundtjänst
Tfn: 0771-52 20 00
Teracom Kundtjänst
Tfn: 0771-91 00 85
Nummer som är mindre bra att ha men som vi listar i alla fall:
Skatteverket Kundtjänst
Tfn: 0771–567 567
Systembolagets Kundtjänst
Tfn: 0771-83 83 00
Fröken Ur
Tfn: 90 510 (Endast envägskommunikation)